Städar med hög musik!

Kom precis hem, efter jag skulle kolla vart Kulturama gymnasium ligger, och nu vet jag vart det ligger, ligger ju apnära Fryshuset. Ska dit på måndag på intervju. Sedan den 23 Mars ska jag till Scengymnasiet på intagningsprov också. Men Scengymnasiet är det Musikproduktion, och Kulturama har jag valt Foto! :)
Men nu så håller jag på att städa. Är klar snart med allt på golvet..
Musiken på hög volym också för den delen! Det är så sjukt bra, dock så har högtalaren spräckt lite så det är inte så bra bas längre!
Har ingenting för mig, så jag tar och städar mitt rum, så mamma blir glad!
Lyssnar på en asgrym låt :D
Mitt mående går upp och ned, hela tiden. Så om tio minuter är jag glad, och sedan ledsen och så vidare.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback