16 Mars

Dagen började med att jag vaknade, dock somnade jag inte förän klockan var ungefär fyra, och gick upp halv nio. Gjorde mig i ordning, käkade frukost. Sedan åkte jag och mamma till BUP, det gick fort efter jag var på psykakuten att komma in! Viket är skönt. För jag vill verkligen få en förändring i mitt liv! min bup kontakt är dock KBT vetare vilket är otroligt bra, kommer kanske få gå i grupp med andra tjejer i min sititation, jag tycker det är jättebra eftersom alla har någonting att förmedla, dels att man får ett bättre tankesätt! (Kognetiv beteende terapi) 
Har verkligen deppat en del idag för jag inte haft någon att vara med, eftersom jag gillar inte att sitta hemma och bara vara på datorn och inte göra ett skit! Bara kolla på serier, vara inne på Facebook och spela. Spela mobilspel och sova. Jättekul liv! inte alls, är jätte rastlös! 

Mikka och Steffie räddade min dag, sitter just nu i Mikkas säng med Steffie, vi väntar på att Mikkan ska bli klar så vi kan kolla på film och tjocka oss! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback