Så jävla lycklig igår!

Allting började med att jag gick till skolan, var i skolan hela dagen. Sedan så fick jag lite underbara sms och så av Nicole eftersom hon snackade om Jedward, eftersom dom är i Sverige ända tills imorgon! Sedan så sa hon att dom är i någon studio i Stockholm, min tanke var Cosmos. Jag längtade tills vi hade slutat skolan, skulle ändå söka sommarjobb som lektion efter lunch. Det var en underbart lungn dag i skolan! Efter jag hade slutat så visste jag vart dom var, jag tog bussen och åkte hemåt, jag fattade inte vad jag gjorde på bussen på väg hem, sedan gick jag inte av vid min hållplats, gick istället av i Skärholmen och tog tunnelbanan till Liljeholmen, när jag sitter på tunnelbanan så ser jag Olle Hammar från idol kliva på tunnelbanan också. Jag stirrade på honom lite då och då för att vara säker på att det var han. Det var det! Jag klev av i Liljeholmen, tog tvärbanan till Gullmarsplan och tog tunnelbanan från Gullmarsplan mot Skarpnäck och gick av i Skärmabrink, jag gick i lugn takt till Cosmos, det ligger alldeless i närheten av tunnelbanan ändå, så om jag skulle se dem så skulle jag nog sprungit dit istället! 
När jag väl kommer dit så är klockan ungefär halv tre. Jag hälsade på en tjej jag kände igen sedan tidigare, som hade vart där en timme redan. Jag hatade mig själv för att jag inte tog pendeltåget till centralen istället för att jag satte mig på bussen hem!

 

Jag satt där forever alone! I typ 2-3 timmar, sedan kollar jag på dörren och ser att någon försöker att öppna den, det gick inte så jättebra så jag gissade på att det skulle vara John eller Edward. Och det var John som sprang ut med en gitarr och ropade "Who wants to hear a song" då sprang alla till John, även jag. Åh vad glad jag blev när jag såg honom.. Senare efter en timme så kommer både John och Edward ut, jag försökte ta bild med Edward, men min mobil är så seg på att ta foton så det blev failade bilder, inga på mig och Edward precis! :(
Men han har hållt i min mobil! Sedan så höll han om mig jättelänge för min mobil var så seg. Myspys. Dock luktade han lite svett. Men det är väl asvarmt där inne eller nått? Sedan så sprang jag iväg till John, fick en kram av honom! Åh dom tvillingarna är bara för underbara! 
Senare så skulle dom dra iväg och käka, sedan kommer John tillbaka och jag tar upp mitt block och han signerar den! Sedan så kommer Edward efter ett tag, när jag kommer fram till Edward så signerar han "YoYoYo Jedward Edward" Sedan sa han "Redhead ginger" Jag tänkte "Fuckyou Edward!"  Men det var lite roligt i alla fall! :3
Sen så sprang John iväg och alla sprang upp på en litet berg och resten stod längre ned. Så gav John sin mobil till ett Jedfans pappa och bad han filma! Sedan sjöng vi Waterline! Åh det var så underbart!
Åh dagen har vart så jäkla underbar! Sen så började jag snacka med en tjej som hade en tigerdräckt på sig. Linn hette hon, så började jag snacka med Linn och hennes kompis Hanna. Fick kramar av dom också :3 Gulligt! 
Så vi gick iväg och satte oss på berget. (Stod med dem på berget när Jedheadfanets pappa filmade när alla sjöng Waterline!) Så jag snackade med dom ett bra tag. Vi satt och snackade i typ 1½ timme. Sedan gick vi ned och såg att folk kollade in till Cosmos och började vinka och grejer, så vi trodde att de skulle komma ut igen! 
Men de kom ut efter en halvtimma senare. Det var då Nicole kom precis också! Perfekt timing! Senare innan dom skulle dra iväg så hann jag fram till John och jag sa "Good luck in Eurovision! i gonna vote as hell" Sedan frågade jag om jag kunde få pussa honom på kinden, men jag fick en puss på kinden av honom istället! Så skulle jag pussa honom på kinden men han trodde jag skulle pussa honom på munnen! Sedan fick jag en jättelång JEDHUG!
Sedan när de åkte iväg med taxin, så skyndade jag och Nicole oss till tunnelbanan. De första vi tänkta var "HOTELLET! ":D
Så vi åkte iväg till hotellet, när vi kom fram så var det redan mycket folk där. Men inga Jedward syntes till! klockan var då halv åtta när vi kom dit till hotellet, eller inte inne i hotellet dock men andra sidan gatan. Sen så sprängde Nicole Party popers eller va dom heter! Många personer blev lite rädda! Heheh! Klockan blev nästan halv tio, inga Jedward hade kommit. Då blev det dags att bege sig hemåt!
Dagen har vart alldeless underbar!
.....


Skulle dit idag också på morgonen men det gick inte. Pappa väckte mig en timme innan jag skulle gå upp och åka iväg till Bup. Men jag kände att jag hade asont i huvudet när jag vaknade, sedan börja jag må illa, försökte att sova men det gick inte så jättebra. Så jag gick upp istället och när ja kommer in på toaletten så spyr jag.. Jättekul! Jag som hade tänkt att se Jedward idag igen ju! Men nej. Så blev det inte alls... Hörde hur roligt de hade idag jämnförelse med igår! John köpte klass till alla. Eller ah en box piggelin! Hur gullig är liksom inte det ?
Men det blev att jag åkte med mamma till skärholmen istället och köpte dop-presenter till Robin. Min kusins son! Han ska nämnligen döpas imorn! Blir nog bilder imorgon eller på söndag eftersom jag ska till Oxlösund direkt efter dopet med mamma och pappa. Ska hälsa på min andra bror Thomas och hans tjej Jezzi!
Underbar början på helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback