Sös - Psykakuten..

Jag har verkligen mått jätte dåligt idag så jag åkte till Enter, jag smsade mamma när jag var där. Sedan ringde hon mig och jag fick åka hem. För vi skulle åka in till psykakuten. Jag har haft tankarna på att ta livet av mig, jag ville hoppa framför tåget när jag var på väg hem. Men jag klarade det inte. Jag är rädd för att dö, men ändå inte på samma gång. Jag tänkte på familjen, hur skulle dom undra om jag inte kom hem? Att jag var borta för alltid från deras liv. Dom skulle inte klara av att jag försvann.
När jag kom hem så bröt jag ut. Sen åkte jag mamma o pappa in till Sös
Barn psykakuten Bup. Typ... När vi väl kom dit så fick vi fylla i enkäter (Frågeformulär) Sedan pratade vi med två läkare. Nu kommer jag inte få vänta i tre till fyra veckor för att komma in till bup eftersom att jag kom in akut in dit, så dom prioriterar akutfallen först. Så vi får se vad som händer imorgon om de ringer eller inte.
Jag vill inte må såhär dåligt längre, jag är trött på att må såhär dåligt nu. Jag vill kunna må bra igen. Kunna träffa personer utan att fejka mina leenden och mina skratt.
Jag vill ha en sida och inte två stycken, ena som är falsk och den andra som är riktiga mig.
Bjuder på en bild också!

Kommentarer
Amanda

det är hemskt att må dåligt, har själv mått dåligt mååååånga år...men det blir bättre tro mig!



Hoppas du får komma till BUP snart



kram från en okänd

2012-06-05 @ 22:19:23 | http://livetidesshelet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback