17 mars

Söndagar är alltid så sega. Vaknar alltid sent på söndagar också för den delen. Fast idag vaknade jag exakt samma tid som igår, vilket är lite komiskt! 
Igår så var jag på bio med min bror Kevin och hans tjej Nea, vi kollade  på Devil inside, det är en skräckfilm, mend en var inte så hemsk som jag trodde den var som på trailern, hoppade till lite då och då på grund av ljudeffekterna. Skrattade dock mest åt deras besatthet av exorsicm för de som var besatta sa liksom roliga saker som man skrattade åt! Sedan så var de en fjortis som tappade ut sitt godis. Skrattade glatt åt henne!

Just nu sitter jag och drogar lite musik för jag inte har nått annat för mig att göra. Men funderar på att kolla klart på första säsongen på CHUCK som jag laddade ned för två dagar sedan! :)

Juste för övrigt så mår jag faktist otroligt bra just nu! Humöret går dock upp och ned, men det tillhör eller nått! 
Imorgon blir det att åka iväg till tandläkaren, åh vad jag längtar dit! Haha jag älskar tandläkare, inte för att jag vet varför menmen! Jag gillar dock inte deras lampa så blundar jämnt! Då slipper jag se nått :)

PÅ onsdag ska jag eventuellt till Arlanda eftersom Jedward kommer till SVERIGE! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback