Längtan efter någonting.

Längtan efter sommaren sprödar i mitt huvud, jag vill att det ska bli varmt men inte för varmt. Men så varmt så  att jag kan gå med luftiga kläder, jag kommer inte välja att gå i kläder som har kortärmat, jag vet hur folk kommer reagera folk kommer stirra på mig och mina ärr, men jag bryr mig inte oftast men nu vet jag inte om jag ska bry mig om det eller inte. För jag vet att jag ändå kommer få blickar över hur mina armar ser ut. Jag är rädd, att någon ska komma fram och kommentera, men samtidigt inte. Mina ärr tillhör mig, det bevisar vad som hänt mig. 
Helt ärligt så tycker jag mina ärr är vackra. Jag må låta som om jag är dum i huvudet, men jag gillar dom faktist. Om inte jag gillar dom, hur ska jag då kunna acceptera mig själv senare i livet ? Ärren tillhör.

Jag vet inte hur jag mår idag, jag känner mig rätt osäker på hur jag mår, om jag mår bra, sådär eller om jag mår dåligt. Allting går bara upp och ned hela tiden, så jag vet inte hur jag ska tänka eller vad jag ska tänka på. 
Men jag känner rädsla hela tiden, att folk bara ska kommentera hur jag ser ut. Hur ful och äcklig jag är. 

Inatt satt jag och skrev ned min hela berättelse i helhet. Det tog två timmar nästan att skriva två 2½ a4 papper, jag var tvungen att ta en paus gång på gång för att jag fick gråtattacker och bilder i mitt huvud. Jag klarade inte av det.

Jag lyckades, jag självskadade inte, men kommer jag klara av det inatt? Det är frågan.





Jag är den jag är.
Jag är mig själv
Om jag inte vore mig själv, vem skulle jag vara då? 
En okänd flicka ?
Jag vill inte vara någon annan än mig själv.

Jag känner rädslan inom mig när jag måste visa det som är det riktiga jag.
Hur ska folk reagera, vad kommer dom tycka om mig då?
Jag vill inte riskera mer.

Jag saknar redan allt jag hade runt omkring mig.
Jag saknar allt som fick mig att må bra. Men jag kastade det i sjön, kommer jag någonsin att få tillbaka det?
Känna att jag har någon att vara med? Jag saknar dom.

Jag hatar mig själv Jag hatar mig själv  Jag hatar mig själv Jag hatar mig själv Jag hatar mig själv Jag hatar mig själv  Jag hatar mig själv Jag hatar mig själv Jag hatar mig själv Jag hatar mig själv  Jag hatar mig själv Jag hatar mig själv!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback