5 & 6 Mars

5 och 6 mars har vart två speciella dagar för mig och även helt underbara. Du är en helt underbar vän! Jag visste inte att det fanns någon dom dig, du får mig att må bra. Jag kan skratta och le med dig, dela med mig av allt utan det känns fel. Jag är oerhört tacksam att du skrev till mig, det är det här jag behöver nu någon som finns vid min sida precis som du finns.
Jag vet inte hur jag ska tacka dig, men jag kan säga att du är en underbar vän, jag älskar dig vännen min! :)

Jag räckte ut min hand för hjälp,
hjälpen jag aldrig fick
hjälpen jag behövde fanns aldrig här
jag var svag och liten, 
allt mörker överfall mig.
men sen kom du
du som tog min hand och ledde mig in till ljuset
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback