Varför är jag fortfarande vaken!?

Tankarna snurrar i mitt huvud och jag undrar varför jag fortfarande är vaken. Jag är inte alls så trött som jag hoppades på att jag skulle vara. Sitter och kollar på Andra Avenyn dock. Tog en liten macka till också, blev lite natthungrig. Men men, tänkte kolla klart på Andra avenyn, sen tänkte jag ta och kolla på en film.
Kopps, Svensk komedifilm från typ 2005 eller nått, Faresfares och Torkel är med i den!  Det var jätte många år sedan jag såg den! Så tänkte se om den och se ifall jag skrattar mer nu, än vad jag gjorde då!

Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

oh länge sen jag såg på Andra Avenyn! <3

2012-02-25 @ 16:31:14 | http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback