Underbar dag! ~ Jag är mig själv!

Den här dagen kommer jag verkligen inte att glömma, men jag kommer verkligen att sakna den, det gör jag dock nu redan. Vill bara spola tillbaka tiden hela tiden, hade verkligen en sådan underbar mysig dag idag! 
Nu undrar ni säkert vad jag har gjort, men det får ni faktist inte veta! Tyvärr kära bloggläsare, men det är min lilla hemlighet! Hehe :)

Imorgon är det skola igen, undra vad man ska göra då! Matte första lektionen, sen har jag Engelska, efter det har jag väl lunch sedan matte och efter det har jag Engelska igen! så 80 minuters matte, och 80minuters Engelska! Efter det, blir det nog att åka hem, och fixa lite i mitt rum, sen när klockan närmar sig fyra så åker jag nog iväg till Egalia!

Jag är varken snygg eller perfekt, men vem har sagt att man måste vara det? Jag är mig själv, och det är det bästa. Man kommer ingen vart om man inte är sig själv.. T.ex kolla på Kissie, hon är lite överdriven, och tror sig vara en av de som är klass 1. Men om sanningen ska komma fram, så är det så att hon fejkar och hittar på en massa i bloggen, utanför bloggen så är hon en helt annan person! I verkligheten, är hon mer ödmjuk, jag vet det. När man läser hennes blogg så tänker man "Vafan är det för fel på den här bruden?" Jag vet, jag tänkte så också. Men om man vill ha läsare, bli bloggkändis och även få massor av pengar, så är det väl så man måste vara ? Eller..? Nej, man kan lika gärna vara sig själv! Men Kissie har faktist blivigt bättre nu, hon är inte sådär överdriven längre. Men hennes skönhetsoperationer är lite way to much! Men, det är ju hennes liv och inte mitt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback