Goddag!

Vaknade inte för en så liten stund sedan, vaknade typ halv tre! Har verkligen behövt sova ut! Sen så ville jag inte vakna för jag hade en sådan underbar dröm! :)
Jag har glömt och blogga under helgen så tänkte skriva vad jag har gjort!
Fredag: Åkte iväg till skolan trotts att jag var försenad en halvtimma, så tog nio bussen och kom till skolan, och i skolan så pluggade jag som vanligt! Efter skolan åkte jag till Skärholmen och köpte en blå ansiktsfärgsburk, eftersom Sarah skulle ha maskerad's fest. När jag kom hem städade jag hela mitt rum, tog faktist inte så lång tid. Jag är stolt över att jag städade hela mitt rum, nu är det jättefint! Efter jag hade städat klart, så hoppade jag in i duschen, och efter jag hade duschat så fixade jag sminket, såg mer ur som en avatar, för den var ganska mörblå, typ som blueman group! Det var lite roligt, efter jag hade sminkat mig, så käkade jag middag, sedan drog jag iväg till Sarah!

Såhär såg jag ut! Haha! Som sagt jätteblå!

Untz untz! Dance! Haha! :)
Lördag: Vaknade med lite huvudvärk, fick magsjuka, så satt hemma hela dagen och så! Inte okej. Missade Queerfesten som jag ville gå på! Missade Linni och Mary'n Diyae (tror hon stavas så)
Så satt hemma med familjen och kollade på Melodifestivalen, men jag blev jättesur för att Sveriges röstning, det var största fijaskot, och hur kan man rösta på den låten? Det heter melodifestivalen  inte PRATFESTIVALEN?! Solbrända monster vafan!? Bara för att han är författare så ska alla gammlingar rösta... Wtf !?
Mattias förtjännade finalplatsen!
Söndag: Vaknade, och nu sitter jag vid dator och längtar till BB2012 börjar idag! =)

Kommentarer
Alexandra

Svar: tack så mycket!



åhh, jag vill också ha det!

ja visst är han! :D

2012-02-19 @ 15:45:30 | http://aleeexandrab.blogg.se/
jasmin

sv: Tack så mycket, följ den gärna om du vill! :)

hahaha håller med dig helt ang mello ;)

2012-02-19 @ 17:26:51 | http://jasminalterklev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback