You're so gay

Hejsan alla läsare, blev inte att gå till jobbet idag, hade sjukt ont i huvudet så jag ringde till min handledare som jag har just nu när jag jobbar och sånt. Ni kanske undrar vad jag jobbar med också? Jo, det är att plocka skräp och rensa ogräs. Rensade ogräs igår vid tunnelbanan för det växte ganska mycket ogräs där, sjukt svettigt blev det. Jag gillar inte att svettas såhär som jag gör, det är jätte jobbigt. Menmen.


Igår så beställde jag kläder ifrån H&M, så jag hoppas att paketet kommer med posten imorgon när jag får mina pengar imorgon också! Om den inte kommer imorgon kommer den antagligen på måndag! Jag längtar lite till måndagen faktist.

Det är för att Jedward's cd kommer ut, och jag måååste ha den!
Som sagt  I'M A JEDWARD ADDIC... And that's so gay haha :D
Marcus är sjukt gullig! Kolla bara på honom!

Kommentarer
Josephine'

sv: känns bra att inte vara ensam om att ha ett stökigt rum :P

2011-07-14 @ 16:30:05 | http://prestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback