Gästbloggar ^^

Gästbloggar hos Angelica's blogg just nu flyger hennes tuttar överallt xD Men altså seriöst har jag känt henne i typ 2 veckor och hon är snäll och ahr en underbar Personlighet, när hon äter och man tar en bild så blir det som matmonstret xD Men på allvar sitter vi hos Sarah just nu med Sarah,Cassie,Jag o Angelica hennes tuttar flyger verkligen överallt när vi tog en bild var den plötsligt vid axeln och hon äter Chips och chokolad till frukost och dricker Schweppes. Vi är fortfarande trötta från gårdagen och har sovt typ 3 timmar sammanlagt xD vi är tjockisar och vräker i oss det vi kan hitta i kylskåpet höhö :3 Men allvar vet inte vad jag ska srkiva mer vi sjunger till The black eyed peas The time, sen ska vi dansa o sjunga till Barbra streisand o titta på Trassel (gay film) xDDD Angelica hälsar FUCK YOU (till mig ;) när jag skrev att det var en gay film jag ahr sovt på golvet så ursäkta min flummiga humor men vi skrattar åt ALLTING just  nu Sarah o ja satt o tittade på bilder från kvällen och asgarvade så att Angelica vaknade eller var vaken, så hon mökade några ggr o ja fes henne i ansiktet men hon brydde sig inte ja fattar inte men bilderna ska komma ut lite senare. Nu ska hon försöka kontrollera sina tuttar och sluta fjärta men fortsätta äta chips, om ni undrar så stönade hon nyss för att hon lyckades fjärta efter timmtals med pressande xD//Gökpök

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback