Funderar och saker

Hejsan alla läsare, har ny design nu som ni kanske ser! Bättre än den andra om jag själv får säga det!
Tack Linnea för den fina designen! :)



Jag har funderat lite på vissa grejer som jag tänkte göra under 2011

1: Bli vegitarian
2: Träna mer
3: Gå på flera konserter
4: Undvika plattan under sommarn
5: Inte dricka mycket cola och äta onyttiga saker!

Ja som detta år kanske kommer se ut är att vara ett nyttigt år, om det nu går och inträffar! :)



Träffade min kontaktperson idag, vi var och käkade i stan idag, det var jättetrevligt, vi var i kungshallen och åt,
jag åt kebab, vilket inte var så gott precis där om man jämnför med kebaben här hemma. Men men.
Efter att vi hade ätit så gick vi och tog en kaffe på waynes cofee alldeles i närheten av kungshallen.
Jag drack Chailatte! Åh det är sjukt gott!



Jag ska svara på frågestunden lite senare, inte just nu för det orkar jag inte,
min datorladdare har gått sönder så får använda den stantionära datorn i vardagsrummet!
Vi får väl se ifall pappa fixar en laddare åt mig! :)

Peace and love!


Kommentarer
Presidenten

Men det är ju jävligt bra att käka kebab när du vill gå ner i vikt.



Keep up the good work.

2011-03-05 @ 02:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback