Efter träningen

Tränade i nästan 2 timmar, sjukt skönt att träna styrketräning och motionsträning!
Imorgon så åker jag till småland som jag skrev tidigare, kanske kan vara på datorn där nere också inte helt säkert, men ett kanske blir det!
Kommer sitta och ruttna i bilen i 4 timmar imorgon, vi åker vid två och är väl där till sex halvsju, beror väl på hur snabbt pappa kör. Om han nu ska köra fort får han ta de lugnt för det är sjukt halt har ja hört, speciellt på de vägarna mot småland. Så om de skulle hända nått skulle jag hata honom för alltid!
Så är det bara
laddar min mp4 för att kunna lyssna på musik i bilen, har 730 låtar ungefär så jag borde nöja mig med dom jag har där i! :)

Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback