And i händerna!

Hejsan alla läsare, har inte hunnit blogga nått idag så jag skriver i alla fall nu!
Skulle till ica med mamma och Beckas kille, så på vägen hem köpte vi bröd och matade massor av Ankor och änder Christian tog upp en också! Så  jag fick hålla i den.
Ni kanske inte tror det så har jag en bild på't också.
Har också en video men jag har inte med mig min usb sladd så jag lägger upp videon när jag kommer hem eller nått!
Dock har jag absolut inget smink eller nått sånt, men jag orkade inte sminka mig, men jag skrattar också så ser helt förjävlig ut!


Jani här ser ni mig med Anden :D
SÅ gullig ;)
Släppte ned den för den såg så ledsen ut också.
Jag satte mig vid datorn för att dom ska kolla på Preditor, och jag gillar inte sånna filmer så jag roar mig här framför datorn :)


peace and love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback