2011!

hejsan alla läsare! Nu är det ett nytt år dåra!
Sitter med massor av tejp på data laddaren, eftersom det är nått konstigt med laddaren så jag och Sarah försökte fixa det igår, men det gick inte så jättebra, men sen när pappa ville kolla på den så fixade pappa det och sa att vi skulle sätta fast tejp på laddaren och datorn, och ja sånt shiet, men nu fungerar det faktist.
Mitt nyårslöfte har fungerat hitills :D
HM, undra hur länge det kommer hålla!
Jag saknar Egalia som fan, har absolut ingenting att göra på måndagar förutom att ligga o slagga i sängen.
SUUUCK!
Jag har blivigt beroende av Cityville och Puffar på facebook! ;)
Så ja haha.
Vad ska man skriva, detta år har börjat ganska bra.
Sitter just nu och lyssnar på Bandit, har också kollat på The karate kid! ;)
Älskar filmen sen jag såg den på bio.
Mamma kom in med kex och någon random ost på. Fyfan vad det stinker skoltoa om osten, så vägrar att äta den för den stinker så jävla äckligt
Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback