Saknaden är enorm

Sitter och tänker tillbaka igen och igen, jag kan inte sluta och tänka på hur jädrans mycket jag saknar konserten, den var så jävla underbar, jag vill bara stanna klockan och spola tillbaka till just den tiden och det magiska datumet!
4/3.2010
19:30

Jag saknar det så fruktansvärt mycket, och nu känner jag tårarna hur dom pressas ur ögonvrån och rinner ned på mina kinder. Jag saknar konserten så mycket, jag vill tillbaks varje sekund. Jag hoppas verkligen att dom kommer hit snart som möjligt, det var så jävla magiskt och underbart att se dom Live i globen och att jag stod så nära! Jättenära, att få uppleva sitt mest största band man älskar i hela världen. Helt sjukt. Känslan ja allt.
Tokio Hotel är helt magiska, jag är sjukt glad att jag ens började lyssna på dom! Ths musik har förändrat mig känns det som, jag verkligen kan inte sluta lyssna på deras musik, det har blivigt som en drog.
Jag måste lyssna hela tiden, varje gång jag är ute, på datorn, ja var som helst jag kan sjunga eller lyssna på en tokio hotel låt... Mina tårar bara rinner ned av saknaden!
[Ni som inte gillar tokio hotel kan bortse från detta, och inte tänka att jag är dum i huvudet eller nått, eftersom detta är min åsikt och mina tankar så ja :P]



Peace and Love!




Kommentarer
bella

sv: tack så mycket! Nej tyvärr inte, jag blev ett fan 4 dagar efter deras konsert i sverige :( själv då? var du där :)?

2011-02-07 @ 00:03:26 | http://belindatjarnberg.blogg.se/
bella

oj så dum jag är. jag läste ditt inlägg nu :) Kul att få träffa grabbarna. de är en stor,stor dröm för mig :)

2011-02-07 @ 00:04:55 | http://belindatjarnberg.blogg.se/
rebeccadahlin

fin blogg! :)

2011-02-07 @ 00:09:34 | http://pitchtjejen.blogg.se/
bella

sv: okej, jag hörde talas om dem när dem sa att de var i sverige så då sökte jag på tokio hotel på youtube och då kom låten " hey you " upp. Tyckte dom var as bra! Och Bill var ju väldigt charmig också ;)

2011-02-07 @ 07:49:47 | http://belindatjarnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback