No subject

Idag har jag inte gjort så jätte mycket, redigerade en bild förut till ett collage på picnick som sidan heter, orkade inte göra bilderna till jpg filer som det nu heter när dom är sparade från min cam, så jag gjorde ett collage som jag blev ganska nöjd med. Juste! Jag kom på att jag inte har svarat på min frågestund och sånt.
Kollade på Wallander med mamma och pappa för en stund sedan också, på nått sätt så älskar jag kriminal deckare.
Frågestunden får ja fixa imron, är ändå hemma och så, eftersom varför ska jag gå till skolan ifall om jag inte kan åka skidor? Eller har någon pulka, eller vi har snowracers men jag är fan livrädd för dom så ja.. Pappa sa att vi hade slängt tefaten! r.i.p. mina tefat!
Haha nu ska jag inte vara sån.
Imorgin är det Egalia igen, jag älskar att vara på egalia, men dock inte samlingen den är så lång och tråkig!
Menmen.
:)
Där har vi mitt collage :D
var jätte social under natten somnade vid halv åtta ungefär.. Så pigg var jag säger vi,



Peace and love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback