Möte och egalia!

  • Hejsan alla läsare, har precis fixat lite i mitt rum och så, innan så kom mobila teamet hit, [inom soc] som ska hjälpa mig med skolan och så, tänker inte gå in på vad vi pratade om och sånt men en sak vet jag, att jag slipper åka tunnelbana till skolan tills fredag för en av dom kommer och hämtar mig *happyface* hatar backen upp till skolan, och vem orkar gå 114 trappor upp till skolan ? Hellre backen upp dåra.
  • Idag så skulle jag egenligen vart i skolan men eftersom det var frilufsdag och jag inte har någon pulka eller nått, så fick jag stanna hemma. Jag kan ju inte åka skidor som jag skrev igår, för det skulle sluta med att jag sitter i rullstol med ett brutet ben eller nått vilket jag inte vill och så!
  • Egalia blir det idag också! Ska träffa Sarah klockan fem i slussen, så jag tänker hoppa in i duschen nu och fixa mig i ordning så jag hinner, och inte kommer till Egalia med flottit och skitigt hår, nej usch!
  • Så nu tänker jag gå och duscha, skriver nog mer när jag kommer hem om jag hinner, eftersom jag kan inte vara på datorn jämnt, var ju upp till halv sex imorse, så jag måste sova senare. Men kanske är uppe till halv ett eller nått, då kan jag blogga!
  • Imorgon blir det nog ett videoinlägg också! Inte helt riktigt säkert, men ett kanske blir det i alla fall!
Peace and love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback