Morgoon!

Hejsan alla läsare, vaknade för inte så länge sedan, sitter och lyssnar på musik i Spotify!
Sitter och drogar Howdie Day - Collide. Nu för tiden, låten är sjukt bra.
Juste, i söndgs när pappa kom hem från småland så fick jag Bandit 3 Cdn! Den ska spelas på rullning senare idag om jag ens är hemma och inte är med Sarah & Cassie sen! Vi får se vad som händer, ska dock till doktorn idag med mamma idag. Så efter det kanske jag drar och träffar Sarah och Cassie, så åker till Enter som vanligt, fast då kommer Gökhan vara med. Våran lilla gautflata som vi säger :)
Nej nu ska jag inte vara så taskig, men jag Sarah, Cassie, Gökhan. Vi brukar faktist alltid ha jätteroligt, fast när vi blir "småsura" så säger Gökhan & Sarah & jag alltid " Retard, artard!" osv. Fast vi säger dock inte det för att liksom såra, utan mer att vi skojar om det. För annars så säger man ju till :)
Human connect to human, spelas nu! Jag kommer ihåg på konserten att det var den låten av alla jag inte kunde, men det fixade sig, sjöng i alla fall med. Så jag kunde låten i alla fall, lite komiskt!
kom på att jag RADERADE live videosarna från min förra mobil! >:
Inte okej!


Peace and love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback