Förlåt för att jag inte har blogga på 10 dar! >:

Hejsan alla läsare! Förlåt för att jag inte har bloggat på tio dagar! Har inte kunnat använda datorn och sånt. Men nu så bloggar jag! Har faktist känt mig jätte ledsen att jag inte har kunnat blogga någonting!
Jag har vart på Egalia varje måndag och sånt, och sedan så har jag vart på Enter. [Enter är ett ställe för tjejer mellan 13-20 år som mår dåligt] Så där brukar jag vara på vardagarna, dock inte idag efter som jag hat vart hemma från skolan och sånt!

Big brother har börjat, eller det började i söndags! Sjukt kul och kolla!
Glashuset  som det är fyra tävlande personer i vet inte att dom är i skärholmen, riktigt kul, träffade mikkis i söndags så när vi kom till skärholmen så såg vi att det stod att det var big brother, jag ställde mig och kollade, sedan kom jag på att man kommer se dom som står där, tur att man inte såg mig på teven!
Skulle dött, hade verligen inget smink på mig och sånt.. Köpte en väska i skärholmen, därför åkte vi dit.
Det är en stor rosa ;)

Är sjuk också, hatar det, menmen. Hostar som om ja ska spy hela tin. Onice!.

Sen så har jag en sak att säga! Det är såhär att jag känner att killar är lite föör mycket och sånt. De är bara kåta hela tiden, jobbigt!  Och jag gillar inte killar längre, jag är LESBiSK ;) Känner mig jättestolt!




Peace and love!




Kommentarer
annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-23 @ 20:41:11 | http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback