Egalia och plattan

nu har jag kommit hem ifrån egalia och sånt! Var med Sarah, Gökhan, Jenjen, jenjenskompis, Titti. :)
Dagen har vart jättebra om vi ska säga så! Känner mig glad äntligen.
Efter egalia så gick jag och camilo förbi plattan där träffade man Nawel och Sabina och Frida! Sjukt länge sedan man hade sätt dom, så jag snackade med Nawel ett tag och sånt, vi hade även sällskap hem och pratade om vissa grejer på tunnelbanan, sedan vid Bredäng typ så kollar Nawel jätte mycket på nått och skrattar, jag vänder mig om och kollar, då är den en kille som står och dansar i vagnen! Sjukt roligt, ville filma men jag orkade inte! Men jag satt och skrattade som fan!! Skrattar åt det än så roligt var det,! Som om det vore nya strippan till Ballar av stål eller nått!
Haha fan va roligt om det skulle vara med i sånna fall .. xD
Pinsamt en del också!  Eftersom man sitter jättenära, men ja tror inte det skulle komma eller nått för då skulle det vara kamerateam och grejer då i sånna fall. Så tror inte det.
Jag har töjt örat också! :)
Har 2 Mm just nu, och ska ha 10 eller 5 som max tror jag :P
Annars kommer mamma bli sur bara.
Nu ska jag kolla vad som finns på teven om det finns nått vettigt, annars tänker jag ta och läsa eller skriva på min novell! :)
Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback