Chilling

Hejsan alla läsare, har inte gjrot så mycket idag förutom att varit i skolan och tagit det lugnt, just nu så sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik.
Såg att jag hade uppdateringar, det var 10 stycken. Min dator kommer gå bankrutt snart, jag har knappt något minne kvar i datorn. Så när jag får pengar tänkte jag ta och köpa en extern hårdisk som jag kan lägga in alla mina bilder i och musik. Då skulle jag nog få mycket mer plats i datorn än vad jag har nu.
Total storlek: 111Gb antal utrymme kvar 2Gb. nejmen trevligt! Vad kan man göra med dom två ? Ladda ned en film kanske ? HAHA
känner mig jättepank just nu! >:
Är ett stort behov av pengar delvis ett sommarjobb för den delen också, har sökt tre eller fyra jobb, ska skicka in ett brev till Grönan också, men det tänker jag inte göra nu utan imorn eller på måndag, vi får se hur det blir med den saken!
Nej nu tänkte jag ta och gå och borsta tänderna och sedan ska jag fortsätta på min käre novell! :)

Peace and Love!





Kommentarer
sara - only me

skönt att chilla ;)

2011-02-10 @ 10:03:52 | http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback