Ambulansen kommer o hämtar mamma...

Hejsan alla läsare, lovet börjar jättedåligt! Ambulansen kommer och hämtar mamma och jag följer självklart med! Tårarna bara rann av oro i mer än två timmar. Jag har nog aldrig vart så där jävla rädd som jag var igår, trodde verkligen att mamma skulle försvinna..
Men nu är det i alla fall bättre som tur är.
Senare på kvällen så åkte jag till Sarah och hade roligt där och vi kollade på 2 avsnitt av L word, Gökhan ville inte se L word. That retarded kid :)
Lovet kommer förhoppningsvis bli bra! Imorn blir det att träffa kontaktpersonen vid 11 efter det träffa Sarah och dra till Enter, sedan när tiden dragit iväg till fyra ska vi dra till Egalia och ha kuligt! :)
Sen blir det ju mer saker att göra på lovet också, men kommer bara inte på nått just nu.
Juste, fick en rolig kommentar förut, att jag är "fejklesbisk" och nu är min fråga, hur kan man vara fejklesbisk? Det går inte in i min hjärna just nu.
Menmen, jag har i alla fall tröttnat på alla killar, förutom artister, dock om man är lesbisk kan man tycka killar är snygga i vilket fall som helst!
Dock inte gillar man penisar och sånt där skit.
;)
Peace and love!



Kommentarer
Anonym

Förstår du inte hur kränkande det är när du säger att du är lesbisk för att "du har tröttnat på killar"? Tror att man bara kan välja sådär?

Det är väl klart att man som lesbisk kan tycka att killar ser bra ut, men inte på det sättet som du troligtvis gör.

2011-03-12 @ 12:47:56
Anonym

Att bli lesbisk går inte. Det är inget du ärligt kan bestämma dig för bara för att bli för att du tröttnat på killar eller kukar. Du är säkert lesbisk, dock inte konstigt att folk kommenterar det när du skriver en orsak. Är man lesbisk är man, utan egentlig orsak.

2011-03-15 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback