Väntar på sms.

Hejsan alla läsare! Just nu väntar jag på att min kompis Emelie ska smsa till min eller min pappas mobil. Mina pengar på mobilen är slut så jag kan inte smsa henne för hon har tre. Och min pappa har en mobil som han har tre på så det är smart och använda den att smsa henne med! Så väntar på hennes svar just nu. När jag väl får svaret ska jag åka till henne så vi kommer ha kul idag! Way to fun!  


Känns som om jag börjar bli sjuk, min näsa kliar som fan, det är sjukt irriterande.
Jag hoppas verkligen inte att jag kommer bli sjuk i alla fall!
..
Måste spara lite pengar så jag kan köpa en ny mobil, jag verkligen hatar den mobilen jag har just nu!
Kanske nästa vecka kommer älskling!
Jag hoppas verkligen att han kommer ♥
Alltså jag förstår inte vissa tror inte att jag är tillsammans med honom. Haha dom är avundsjuka på att han e snygg ;)
Dom får tro vad dom vill.



Kommentarer
bex.

ville bara säga att du har en fin blogg :D

Godnatt&sov gott c: !

elin kärlek♥

Hejsan!

Skulle du vilja ha mer läsare på ett enkelt och roligt sätt? Anmäl dig då i Dagens blogg hos mig ! :) Många kramar / Elin Kärlek

2010-09-28 @ 12:08:44 | http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback