Skriver av mig.

Hejsan alla läsare.
Fick ett återfall igår, och fick upp minnen som jag bara helst vill glömma bort, kasta iväg dom i havet eller någonting. Jag orkar inte med alla dom här minnena som alltid ska ko mma upp hela tiden. Göra så att jag börjar och skada mig igen och igen. Jag orkar seriöst inte. Jag är trött på alla minnen, jag vet inte vad jag ska göra längre, jag försöker och inte tänka på det. Försöker att tänka på en speciell person som verkligen får mig sjukt glad. Tyvärr så hjälpte det inte heller.. FUCK..
Jag hatar dethär. Sitter här och gråter medans jag skriver, jävla helvettes minnen, sluta komma upp någon jävla gång jag orkar seriöst inte mer med allt som händer nu för tiden.
Barndomsminnen som alltid ska påminna mig hela tiden. Jag vill bara bort från det, Bort från verkligheten just nu.

Tankarna sprattlar runt i mitt huvud
"Vill bara kunna lägga mig i din famn och bara gråta, gråta som man gjorde när man var liten. Kunna gråta ut, och att du sitter där och tröstar mig.. Det var underbart. Jag saknar det. Jag vill vara i din famn just nu, bara krama om dig och gråta ut på din axel, för nu är jag förstor för att lägga mig i din famn.
Men du jobbar just nu, och jag vill inte smsa och störa dig på jobbet. Jag älskar dig mamma. Du betyder allt för mig, även om jag kan vara en trotsig tonåring, som du säger. Men det är inte lätt när jag mår som jag gör, jag försöker göra allt för att klara min vardag utan att någon ska märka att jag egentligen mår dåligt..
JAG HATAR GAMLA MINNEN, MINNEN SOM FÅR MIG ATT GÖRA ILLA MIG SJÄLV, DE MINNENA SOM ÄR SVÅRA OCH STARKAST...
JAG ORKAR INTE MER.
En del av mig fungerar inte.

..
Mina tankar, finns så mycket jag vill skriva ut, men vill inte ta ut för mycket information om allt heller. Jag vill inte att jag ska få ett samtal någon dag och bara "Jag har läst på din blogg att du inte mår så bra!" Oh så vidare. Hur kul är det egentligen?
Var tvungen och skriva av mig, och en del av detta är ju det bloggen handlar om.
Hur det är att må dåligt och att ingen verkligen finns helt på ens sida när man behöver en vän som verkligen ställer upp för precis allt. Ja och så.
Och även det som händer allmänt under mina dagar.

..
Nej nu tänker jag ta och äta lite frukost.
Oh fixa lite träningskläder som jag ska ha när jag ska till hornstull med Stina och träna idag. Vi ska vara på gymmet så jag ska försöka få ur mig allt där.

Peace and Love
Heal the world,
Make it a better place
For you and for me
And The Entire Human Race








Kommentarer
Matilda<3

måste bara säga att jag tycker att din blogg är sjukt bra :)

2010-09-07 @ 15:42:47 | http://matildishep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback