Skola och återträff

Hejsan alla läsare, kom precis hem från en seg dag i skolan, men kul var det i alla fall. Dock så brukar jag inte tycka att det är kul. Men nu gör jag det på nått sett.
Hade So prov idag. Eller prov och prov det var läx nått.. Kommer inte ihåg vad det heter men men.
Ska byta kläder ungefär vid fyra, sedan ska jag sminka mig, har återträff med gamla klassen.
Panar berättade om min blogg på Svenka läxan! ;) Hihi.
Det hon skrev var jättegulligt tycker jag. Jag skrev också om min blogg, men jag ville inte redovisa högt för jag skrev att jag skriver i bloggen om att jag har blivigt mobbad och försöker sluta med mitt självskadebeteende, och jag ville inte säga det inför hela klassen, för det första deras miner och sen så vet man inte vad dom tänker sedan skulle nog många fråga massor av saker som jag inte klarar av att förklara och så.
Så jag valde att inte redovisa muntligt.
...
Imorgon är det skolfoto. Vill hinna färga håret rött igen innan dess. Tror dock jag inte hinner men men.
Jag har typ orange nu! *suck*
Den här gången tänker jag ha i fägen MINST 40 minuter. Dock så står det att den ska vara i håret femton minuter. När komer jag ha tid och fixa det tro?.

Ingen aning.
Men nu tänker jag faktist gå in i mitt rum och läsa lite!
Men skriver nog när jag är klar eller någonting!:)


Kommentarer
Mohi

OPS aaaa hennes namn stavas som Pinnar! 3>

2010-09-23 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback