Seg och Konstig dag & Träffa kompisar som man inte sätt på länge<3

Hejsan alla läsare. Idag har det vart en seg skitdag ungefär.
 Men senare så smsade Sara mig och jag skulle åka och träffa dom i stan, men när tunnelbanan väl stannade så såg jag Kim, Emma och Stephanie, har inte sett Emma och Stephanie på minst tre veckor, har inte vart i stan så mycket under tiden jag vart i skolan och så.
 Gud vad Emma var glad att se mig, (Juste jag hoppade av i Hornstull och smsade Sara att dom skulle komma dit för vi skulle ändå till tanto typ)
Så vi var i tanto och hänge, senare så kom Sara, Lina, Ille, Morot, Andreas, Thomas. Och typ några till.
Mest så pratade jag och Sara, eftersom Lina höll på med Ille.
Sen blev det för tråkigt så jag drog typ hem, och nu bloggar jag och skriver på min Fanfic!
Lite konstig fanfic, men men.
Dock så är jag skit trött just nu så jag kan skriva lite fel eller någonting.
Juste, Sara och jag började prata på Göteborska, det var hon som började med det först så det blev så att vi gick och snacka halvft Stockholmska och Göteborska och alla typ undrade varför vi snackade Göteborska.
Det blev lite kul för alla typ skrattade åt oss när vi snackade.
Weird dag.


Peace and love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback