Remiss och så

Hejsan alla läsare, tänker lite för mig själv just nu. Är glad över att mamma vill hjälpa mig med det jag vill och mina beslut, jag pratade om att jag inte orkade må dåligt mer, och nu har mamma ringt vårdcentralen och pratat med en tjej där som ska boka in en tid med en doktor som mamma pratat med förut, han såg tydligen mina ärr då ungefär för två tre år sedan och han skulle gärna hjälpa till och så.
Så han kan fixa en remiss till ett hem som jag kan bo på så jag mår bättre, för jag vill inte må så dåligt hela tiden.
Så jag hoppas verkligen att det här fungerar annars vet jag fan inte vad jag ska göra.
Jag vill verkligen kunna må bra och så.
Allt självskadebeteende måste jag sluta med, men jag vet inte riktigt hur heller, jag försöker göra så gått jag kan åt saken. Men det fungerar inte..
Jag hatar att må så här jävla dåligt som jag gör. >:
Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback