Nionde september

Hejsan alla läsare! Idag har dagen vart helt okej, var tvungen och gå ifrån skolan lite tidigare idag, skulle tydligen till tandläkaren, det gick jättebra hos tandläkaren tog minst tio minuter sedan var allt klart, blev lite förvånad faktist. Hon sa att mina tänder var väldigt fina jämnförelse med andra tonårongar sa hon till mig! Kände mig lite stolt faktist.
Sitter och chattar med Ina på msn, haha hon är sjukt avundsjuk på Chrilz. Hon tycker han e sjukt snygg! Vilket jag håller med om, men jag är inte sån som e utseendefixerad. Jag älskar honom för den han är, och han älskar mig, och jag hoppas det verkligen kommer hålla ett bra tag i alla fall.
Han är underbar.
Ina jag vet att du är AVUNDSJUK! Hahaa dock så är han MIN :D
Haha nu retas jag med dig också.
Juste när jag pratade med en tjej i klassen så började jag prata göteborska helt plötsligt, så Hylua bara "Angelica, varför pratar du göteborska?" Inte ens jag hade märkt att jag gjorde det. Det har tydligen blivigt mer och mer att jag pratar göteborska, inte för att jag har någon aning varför. Men det är gulligt i alla fall!



För er som vill veta datumet också.
05/09-2010
Angelica <3 Chrilz





Kommentarer
Anonym

Nahw! Gud så gulligt!

2010-09-09 @ 21:25:47
Chrillz

Naw älskling :*

Jag älskar dig mer! Jag längtar efter dig jätte mycket!

Puss

2010-09-09 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback