Morgon!

Gormorgon alla läsare, vaknade för ungefär en timma sedan, har sminkat mig och fixat lite. Ska strax dra till skolan. Blev inget småland för mig föresten, men jag ska sova hos mikkis tills på söndag istället från och med idag! Det kommer bli superkul. Bloggar nog lite mer när jag kommer hem eller så, om jag hinner för jag måste säga hejdå till mamma och pappa och sen att jag ska packa min väska med smink, kläder ja och allt sånt. 
Så man måste vara förberädd på allt!
Jag har färgat håret också!
Ni får en fugly bild på mig. Men kolla håret :D

Men nu måste jag tyvärr kila iväg!


Peace And Love!♥



©

Kommentarer
Emma

Skulle du vilja rösta på mig på http://ghattas.blogg.se/2010/september/nu-borjar-det.html#comment min blogg? Min blogg är nummer 6 :D (kopiera länken)

2010-09-17 @ 18:42:58 | http://ttypbadhairday.blogg.se/
Christian

Älskar dig :D<33

2010-09-17 @ 18:44:07
Anonym

Vi vill se mer av Chrilz!

2010-09-17 @ 20:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback