Mikkis,

Hejsan alla läsare, är fortfarande hemma hos Mikkis, mina föräldrar är på väg hem, men dom är nog hemma till sju eller åtta.. Jag måste fan göra min läxa, har Matte, Svenka, Fysik och Engelska. Ganska så mycket, men jag har inte hunnit göra någonting för jag har haft så roligt med Mikkis och allt. Just nu så duschar hon så jag passar på att blogga. Jag sitter och drogar lite musik på Spotify. Tänkte att ni skulle få en länk på min drog lista. (Den musiken jag lyssnar på jämnt) Ungefär
 http://open.spotify.com/user/angeliicahh/playlist/2BccxyII0kyP4HrnSMSskX (Klicka på länken för att komma till min droglista ;P) Dock ni som inte har Spotify kan dock inte se den..
Ska lägga in lite bilder sedan när jag kommer hem! Då får ni se mitt hår och hela mig, haha.
Jag bloggar nog lite mer senare!

Peace and Love!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback