Läxor för fullt ös!

Hejsan alla läsare! Sitter och gör läxor för fullt just nu. Är klar med Svenskan. Det var om bloggar, så jag valde min, förstår ingenting av matten, har frågat min pappa och mamma, dom förstår dock ingenting heller så får säga att jag inte kunde även att mina föräldrar inte kude. (Suger på att ställa upp oh pappa kan inte)
Blir lite svårt då. Sen så e jag inget mattesnille heller. Innan jag började med läxorna så stack jag oh Mikkis hit till mig och kollade på film, hon ville se Mio min Mio eftersom jag hade den i datorn..
Satt och åt lite Salt&vinäger chips, (Sara w's) fel att jag älskar dom, när jag sov hos henne  så  tog hon fram dom o jag typ älskade dom!?
Haha Fint. Alla tycker de är äckliga. Dom e asgoda! I alla fall vad jag tycker.
Ska göra mer läxa nu.
Men bloggar mer imorgon om jag hinner, eftersom mamma tagit min dator igen! Sedan så slutar jag fyra. (Just nu så sitter jag i vardagsrummet och bloggar och så vidare)


Peace and love
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback