Kusin vitamin <3

Hejsan alla läsare, skriver igen idag! Kusinen Emma har vart här nu. Hon åkte för ungefär tio minuter sedan, följde med henne till tunnelbanan eftersom hon inte ska gå själv i den här ruttna hålan. Det var kul att hon var här, vi pratade om lite saker och så! Som sagt allt eller vad man ska typ säga.
När vi väl stod vid perrongen och inväntade på Emmas tåg, så såg vi polisen jaga några, dock så såg man inte så mycket, men att dom jagade två personer, alltså det händer alltid någonting här. Jag gillar inte det här stället längre, jag vill flytta, det är för mycket minnen här för mig. Way to mutch memories!
Jag och Emma hade det trevligt tillsammans! Det var länge sedan jag hade träffat henne också, nästan två månader eller om det är mer till och med.

..
Men nu sitter jag och kollar på Jersy shore! ;)

Gillar inte programet men finns typ ingenting annat att kolla på just nu.
Men snart ska jag gå in oh borsta tänderna och allt, jag ska till skolan imorgon. Måste göra läxan också. Som jag inte har gjort än.. Haha fint alltså.
Men får ta och göra den nu så inte Catarina blir sur..
(Min lärare)


Peace and Love People




Kommentarer
Emma

Alltid kul att komma till dig kusin <3

2010-09-02 @ 21:59:13
MiffoChan

Tack detsamma :D fast min är ganska slarvigt gjort men :3

2010-09-02 @ 22:48:07 | http://miffochan.blogg.se/
Sara - Livet på den blonda sidan

tack :)

2010-09-03 @ 03:42:36 | http://sslynfjant.blogg.se/
paatriciah

Sv: Tack så mycket. Är inte riktigt nöjd med den så jag ska försöka fixa klart den i helgen men vi får väl se hur det går. :)

2010-09-03 @ 07:43:36 | http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback