Idol och en skolbild ;)

Har kollar på IDOL nu, och jag är nöjd med de som gick vidare! Mina fyra favoriter gick vidare som jag hoppats på!

Tänkte lägga upp en bild som nästan alla tjejerna i klassen är med på (ink.l jag)
Ifall ni inte vill att jag ska ha den i bloggen får ni kommentera att ja ska ta bort den! ;)

Jag tycker alla tjejuur blev skit fina ;) (inte jag dock) Men w/e

Berivan, Rodlin, Almas, Amina A, Hulya, Pinar, Jag, Sara och Amina Z :)
..
Sitter inne på Face just nu och kollar runt lite och kollar ifall det finns någonting intressant, medans jag gör det hälper jag också mamma med att lägga in hennes bilder från mobilen till datorn =D

Peace and love



Kommentarer
Amanda

Men tack så mkt :)

2010-09-24 @ 22:06:36 | http://aaadnama.blogg.se/
Angela

sv; aww tack , jag och min kompis gjorde designen tillsammans typ :)

2010-09-24 @ 22:20:26 | http://xangelisx.blogg.se/
Mohi

alla tjejer förutom mig :(

2010-09-24 @ 23:12:59
Hulya o Almas

Hahhaha alla va så himla fina du med angelica :)

2010-09-25 @ 18:16:06
Elina

eh- går det BARA blattar i din klass eller? förutom du då?

2010-10-08 @ 22:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback