Hallojsan

Hejsan alla läsare, sitter och kollar på teve just nu, kom hem ungefär för en timma sedan nästan. Eller om det är mer. Just nu kollar jag på After Dark med Babsan, lite roligt att kolla på faktist.
Hoppas att ingen av mina favoriter på Idol åker ut imorgon.
...
Jag hade det trevligt på återträffen med gamla klassen plus Alex & Elisabeth..
Vi åt lite gott och så pratade, mest så pratade jag med Alex. Alex e trevlig, och så även om han e dryg som han är och så menmen jag fattar att han bara skojar på  sitt sätt och så.
.
Sitter och är lite orolig också, dock tänker jag inte säga just varför men det hände en sak och så.
Jag är ganska ledsen över det också.
..
Imorgon är det skolfoto, sedan ska jag till kuratorn också och prata lite med henne.
Kommer nog bli bra att prata om vissa saker som jag behöver få ur mig, även om jag har svårt att prata om allt och så..
Men en sak som är viktigast just nu är att jag måste verkligen försöka att sluta hålla på med mitt självskadebeteende som jag håller på med.
Jag har försökt och slutat förr, men det har jag inte lyckats med så bra alls.

Men nu har programet börjat så jag skriver mer imorgon!

Peace and Love



Kommentarer
erica

sv' tack så jättemycket! :)

2010-09-24 @ 06:23:54 | http://ericaalsterlund.blogg.se/
elle

aw, tack dsm vännen! :D

2010-09-24 @ 14:31:11 | http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback