FEEST

Hejsan alla läsare, har precis kommit tillbaka till mikkis just nu, vi hade åkt till tatta. Eftersom hon fyllde år. Oh vi haor haft det jättekul! Vi alla dog av skratt och så, vi ringde heta linjen, och en tjej som heter Amina ringde och prata med en kille. Alltså när han stöna, gud det lät verkligen sjukt roligt.
Vi dog av skratt jag kunde verkligen inte hålla mig, jag bara bröt ut i ett skrattanfall med tröjan i hela käften för att det inte skulle höras, alla skrattade åt mig för de såg hur ja såg ut med tröjan i munnen o allt.
Sedan så får jag sms som gör mig så jävla irriterad att jag inte kan skratta som jag gjorde innan, eftersom den personen  störde med sitt sms. Aja. Vi åt tacos och så.
Super trevligt hade vi verkligen. Sedan så ringde Nataassas mobil, och man hörde "running through the monsoon" Sen innan vi skulle gå så frågade jag vem de var som sjöng, då sa hon att de var TOM!
Jag blev sjukt shockad! ÅH HANS RÖST! <3 *in heaven* haha.
SÅ nu bloggar ja medans mikkis fixar sina sängkläder o så...


PEACE AND LOVE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback