Egalia

Hejsan alla läsare, kom precis hem från Egalia, Titti sminkade mig som en drama-queen, på tåget hem så glodde alla, men liksom, vi säger att jag va på teater eller nått. Haha, men det blev faktist fint tycker jag. Orkar inte lägga in bilderna just ni i datorn, det får jag göra senare. Just nu så ska jag gå och ta mig en smörgås, e hungrig åt inte så mycket idag, typ tre korvar. Falukorvar, ehm alltså uppskurna i runda bitar eller vad man ska förklara och överkokta makaroner, det är ju hur gottt som Gott med överkokta makaroner. Inte alls! Så kunde inte äta
Men nu tänker jag ta och ladda min mobil och äta lite. Sen ska jag smsa Chrilz :):*
Men nu så tänker jag ta mig en smörgås, eftersom jag är lite hungrig.
Skriver nog lite mer imorgon, och då får ni nog bilderna också, 
(Från idag när jag såg ut som dramaqueen)
Ni kommer att älska bilderna säger ja bara!
Ser faktist roligt ut, dock så är Titti sjukt
duktig på att sminka folk!
Tycker hon borde bli sminkös eller någonting liknande!
;)

Juste! Jag har skrivigt Fanficen. Dock så kommer jag inte lägga upp den på bloggen, men den finns på min bdb. Det är bara gå in och kolla! Du behöver inte vara medlem.
Men alla fanfic kommer finnas på 24 September datumet!
är klar med första delen i alla fall!

Peace and Love!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback