Chattat hela natten med älsklingen

Hejsan alla läsare, klockan är sex på morgonen, jag har vart uppe hela natten och chattat med min älsklingen! :)
Jag är lite trött, men jag vill inte sova eftersom jag känner mig lite taskig om jag bara loggar ut och han sitter inne på msn. Så jag sitter och chattar med honom massor, han är också trött.
i can't stop thinking about him, i just love hom so freaking mutch i would do everything for him, i would sacrifice my life for him! I won't stop loving you baby.
Jag är sjukt kär så att det inte är sant alltså.
Vackraste personen någonsin.
...
En låt som jag sitter och drogar just nu

Secondhand Serenade - Your Call




Eftersom att jag vet att du kommer se detta Chrilz så tycker jag att du borde kommentera :PpPppP



Kommentarer
Chrille

jag kommenterade men sen gjorde jag inte det ;PPppPPp

2010-09-11 @ 06:13:15
Saga

saknarey<3<3

2010-09-13 @ 21:43:42 | http://furimmer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback