Brook knows best & The Hills.

Hejsan alla läsare! Just nu sitter jag och kollar på The hills, är fortfarande hemma ifrån skolan, men imorgon ska jag dit, eftersom det är tydligen någonting med Engelskan, man ska skriva vad man gjort i sommar och sedan prata framför hela klassen med sin text! Jag kommer dö, jag suger på att skriva på Engelska ju!
Får väl använda mig av översättningen, dock så vet jag att den inte stämmer hela tiden. Men får göra mitt bästa!
Innan kollade jag på Brook knows best. I just love it! Brook har ju en kompis, dock så kommer jag inte ihåg var han heter som är gay, och dom bytte roller, (Brook & hennes kompis) gick ut på dejt med en tjej var, och gaypolaren med en tjej. Fan va roligt det var att se.
Men nu tänker jag ta och kollar runt lite eller så, sen måste jag göra min läxa!
Skriver nog lite senare! :D
Peace and Love People







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback