Adam lambert.

Hejsan alla läsare! Har precis ätit lite frukost och så, nu ska jag klä på mig och gå och panta LITE burkar, tre säckar med burkar och pet-flaskor.
I need some money! Måste köpa ny hårfärg eller a röd färg.
Just nu sitter jag och laddar ned musik till mamma.
 (Adam lambert) haha mamma igår när ja var med mina kompisar i mitt rum *låten spelas mamma nynnar med* "Fy vad han är snygg!" *Jag & Mikkis kollarp å varandra*
Haha det var roligt! Men ja håller med min mor! Han är sjukt snygg. Synd bara att han e gay >:

erkänn han är snygg! ;)
näej nu måste jag fixa mig så att mamma inte blir sur..
Rainbow robot nått på facebook. Drogspel (A)


peace and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback