8- September

Hejsan alla läsare! God morgon, jag vaknade inte för så länge sedan, ska strax dra till skolan, tar liksom fem minuter att gå, så jag brukar gå när det är tio minuter kvart tills jag börjar! Så passar på att blogga.
Men nu hinner jag inte blogga så mycket eftersom jag måste gå och äta frukost just nu, så jag inte somnar  som jag gjorde på SO'n igår. Haha dock var det inte med flit, men jag somnade mins i tre minuter, men jag hörde allt i alla fall.

Oh nu har Sotis hoppat upp i min säng och vill kela. Min katt är gullig!
Skriver nog lite mer när ja kommer hem!

Peace and Love





Kommentarer
Brassa

svar Tack så jättemycket!:-D

2010-09-08 @ 13:50:56 | http://brassas.blogg.se/
ELISE

Åhhh, är avis på att du bara har fem minuter till din skola. :O Jag hade fem minuter till min förra skola. Men nu när jag har börjar gymnasiet måste jag ta buss i typ 20 min, sen gå tio, haha! :D

2010-09-08 @ 20:52:47 | http://elgra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback