7 September

Hejsan alla läsare, kom hem från skolan för ungefär en halvtimma sedan, har egentligen elevensval - bild, men eftersom jag sov så dåligt i natt så stack jag hem innan bilden började, jag somnade nästan till och med på So lektionen , "Angelica, är det ointressant eller?" "Näe, jag har bara inte sovit så jättebra inatt, förlåt, försöker hålla mig vaken så gått de går men ögonen orkar inte", "Jaha okej, men de är lugnt bara du inte somnar"
Haha Knutte(Knut) blev inte ens sur! Trodde han skulle bli det först. Men nej.
Skrev några dikter idag i en bok som jag köpte förut när jag var i stan den 13de Augusti, har invigt den nu, den kommer jag skriva dikter och noveller i, undrar om det ens kommer att funka? Det jag menar är att när jag väl skriver noveller, så blir dom jättelånga! Haha så undrar om det får plats. Hwo knows?

men nu tänker jag nog sova lite om det går.
Peace and love!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback