21 September

hejsan alla läsare, jag har precis kommit hem efter en hård träning med min kontaktperson! Så skönt det var att träna idag! Kändes att det verkligen behövdes! Nästa vecka ska vi gå på bio tror jag! Super kul!

Dagens: Gick inte till skolan idag, kunde inte sova på hela natten så jag behövde sova. Smsat me Christian sjukt mycket <3
Längtar tills han kommer hit!

Att göra: Städa mitt rum, lägga i nya lakan, duscha, kolla på idol.
Hm Städa hinner jag inte med idag gör det imorgon om jag inte ska träffa Memelie imorn, vi ska snacka om lördag. Vi ska ha kul på lördag jag oh hennes tre kompisar och hon förstås!

Imorgon måste jag till skolan, missade No provet igår också, måste fixa mina betyg. Ehm jag är absolut inte stolt över mintt betyg i åttan Vg i Hemkunskap ocg G i bild. det var det betyg jag fick. Sen så vill jag inte ha böter på 250.000 kr av skolan, tror inte att mamma och pappa skulle bli så glada.
Men ny ska jag ta och äta lite mat. Pappa har gjort wookmat! *TUMMEN UPP*

Nått dåligt: Vi har ingen frukt hemma!

Ehm jaa Angelica har blivigt jättenyttig nu:D

Juste! En bättre bild på mig o mitt hår ska ni få. Eller kanske fler:)




Pusspåer

Peace and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback