vaknade klockan fyra!

Hejsan alla läsare, förlåt om jag inte har bloggat någonting under dagen, men jag vaknade vid fyra idag ungefär så jag har inte orkat blogga som först när jag vaknade. Men nu så bloggar jag!
Dagens låt.
Björn rosenström - Nu du kärring

Har inte gjort så alls mycket idag, mamma väckte mig först vid halv ett eller halv två, men jag somnade om, sedan väckte pappa mig vid fyra.
Trodde först inte på att klockan var fyra, men jag kollade på min mobil klocka och såg att klockan var fyra och jag hade fått 17 sms. Haha! Jah bara wtf!? Sjutton sms?

Haha ;D
Just nu håller jag på att lägga in vissa filmer på min laptop från våran externa grej som vi har kopplat in i den stora, så överför vissa filmer istället för att ladda ned dom.
det är väl mer än 20 filmer jag överför höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback