Sorru! =<

Hejsan alla läsare, tyvärr har jag inte hunnit blogga från igår, men igår så var jag i Sarahs skola och vi var där hela dagen nästan, efter det så var jag i stan och träffade massor av trevligt folk! Folk som man inte hade sätt på jättelänge!

Eftersom jag har tråkigt tänker jag lägga upp en video på eh ja en video bara, som jag o en polare har roligt, eller ja hon typ dör av skratt!
Mitt skratt typ failar sönder. Dock är det typ en video när idol har typ precis börjat. Um ska se nu.
15 September. Ungefär en månad sedan!




Haha alltså hon dör av skratt! Haha fail ;D<3

Nej nu tänker jag laga lite nudlar som mat! :)

Tack till er som hjälpte mig att rösta på vilken mobil jag ska köpa! Det blir nummer 2! :D


Peace and love




Kommentarer
Torkelbenedicte

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-07-18 @ 07:30:55 | http://torkelbenedicte.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback