småland!

Hejsan alla läsare, är hos min syster i Småland just nu och bloggar, ska vara här tills söndag med pappa.
Det kommer nog bli roligt, snart så ska vi fixa lite mat!
Efter maten blir det nog nintendo wii kanske.
Saknar massor av folk som jag dock inte träffat på jätte länge!
Menmen. Alla står där ute och röker just nu så jag orkar inte hålla dom sällskap haha.
Nejmen jag orkar inte röka just nu, sedan så måste jag försöka att sluta och röka!
Mitt nyårslöfte kommer nog bli bra!

Skriver svaren sen på Frågestunden, orkar inte göra det just nu.

Nej men nu tänker jag vara social, eftersom jag är ju här för att vara med dom och inte vid datorn. Men blogga var bara ett måste! :)


PEACE AND LOVE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback