SKÄGG!

Hejsan alla läsare! SKÄGG
Vaknade ungefär vid tolv, men somnade om sedan.
Mamma och pappa var på möte i min förra skola, nu är det klart att jag ska börja där efter höstlovet!
Idag är det skäggdagen, så jag kommet typ säga skägg hela tiden, eller det beror väl på i vilket samanhang det är med i och sånt. Men skägg!
Haha nej ska inte skriva skägg i bloggen, det blir så weird! Så nej ;)
Um, vad ska jag göra idag ? Inte alls så mycket faktist.
Egalia blir det idag iaf på lava! (;

Nej men nu måste jag gå upp och fixa i mitt rum eftersom imorgon så ska jag och pappa åka till småland!

Tänkte ha en frågestund på bloggen! Men det blir i nästa inlägg som kommer väl om, um några minuter eller om någon timme eller så!
Då kan du fråga precis vad du vill!
Jag kommer svara helt ärligt på alla era frågor!



Peace and Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback