Simpsons o what ever..

Hejsan alla läsare, sitter och kollar på Simpsons filmen just nu, dock har jag sett den förr, men vem har inte sett den? jag missade KUNGARNA AV TYLÖSAND! *MEGASUCK*
Men men får kolla på reprisen på söndag!
Imorgon ska jag till skolan också! Missade Håkan Hellström idag också! Fan för det alltså!
Jockiboi är fett awesume alltså! Haha hans blogg, jag älskar att läsa den!
Han gör alltis så jävla sjuka grejer alltså!
Imorgon så ska jag till Mikkis efter jag köpt min mobil, eftersom hennes mamma fyller år och så!
Men nu tänker jag fixa mig iordning och så, jag fryser som fan så jag ska nog gå och ta ett varmt bad!

Peave and love!



Kommentarer
Anonym

Rosa bakgrund, sånt gilar vi :)

2010-10-15 @ 07:03:16 | http://mynameispippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback