säng liggandes.

Hejsan alla läsare! Har bara vart i mitt rum hela dan och bara legat i sängen och inte gjort någonting annat. Mår inte så speciellt bra heller för den delen, tänker inte gå in på vad, men finns vissa som jag känner som vet vad det handlar om. Bröt ut helt inatt, har inte sovit ett dugg heller, har inte ätit någonting, jag orkar inte äta någonting eftersom jag har kramp i magen, bara jag rör mig så gör det ont i magen..
Orkar inte göra någonting alls, ligger bara här i min säng.
Känner att jag inte orkar kämpa med någonting heller längre, jag är så trött på allt som händer hela tiden..

Mamma tjatar om att jag ska gå upp, men jag ligger kvar, att hon inte förstår att jag mår dåligt nu.
Hon märker väl det senare eller nått..
Jag vill bara försvinna ibland käns det som.
Livsglädjen finns verkligen inte kvar.
Att bara känna denna känsla, att man verkligen inte vill leva, det är hemskt. Jag orkar inte göra ett dugg.
Jag vill bara bort ifrån all skit.. Men det kommer ändå bara stanna kvar vart jag än går.


Peace and Love





Kommentarer
luffi

hehe riktigt knasprogram!



Hoppas din kväll är bra i alla fall!

2010-10-21 @ 22:45:31 | http://www.luffi.se
Sui Court As A Young Man

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback